EEZEE-IT, WIE ZIJN ZE, WAT DOEN ZE ?

Eezee ondersteunt zijn klanten bij hun digitale transformatie zodat zij de kwaliteit van hun relaties met hun partners kunnen verbeteren. We ondersteunen de ontwikkeling van onze klanten aan de hand van de mogelijkheden die de technologische evoluties ons bieden.

Eezee is een Gold Partner van Odoo sinds 2010. Odoo is een opensource-programmapakket met meer dan 4000 modules en 4 miljoen gebruikers. Onze ambitie: verandering “Eezee” maken en een positieve visie op uw toekomst creëren.

Wij implementeren toepassingen voor e-commerce, digitale marketing, CRM en ERP. Wij verzorgen ook de integratie met externe systemen. Onze belangrijkste troef zijn de mensen. Wij streven naar een kwaliteitsvolle werkomgeving waar vertrouwen de kern van onze waarden vormt.

Trots zijn op ons werk is onze ambitie.

Voor de uitbreiding van de Eezee-IT-familie, zijn we op zoek naar een PROJECT MANAGER.

JOUW WERKDAG

Samen met jouw klanten bedenk en implementeer je de nieuwe bedrijfsprocessen van je klanten.

  • Je leidt een team van Business Analisten en Ontwikkelaars (tussen 2 en 8 personen)
  • Samen met hen stel je functionele en technische analyses op die als lastenboek zullen dienen
  • Je communiceert regelmatig over de voortgang van het project
  • Je evalueert de risico’s en denkt na over oplossingen om ze te beperken
  • Je waakt over de kwaliteit van het geleverde werk en de naleving van de budgetten
  • Je stimuleert je teams om het beste van zichzelf te geven
  • Je staat garant voor de contractuele aspecten met de klant
  • Je stelt doelstellingen en planningen op met de klanten

Jouw doel: Een vertrouwensrelatie met uw klant creëren

JOUW PROFIEL

Om in je opdracht te slagen, moet je een positieve en oplossingsgerichte instelling hebben.

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaringin het managen van een ERP-implementatieproject
  • Kennis van Odoo of een ERP is een pluspunt
  • Je spreekt vloeiend ten minste twee van de volgende talen FR/NL/ENG
  • Je hebt interesse in digitale marketing en e-commerce processen
  • Je hebt een universitair diploma, een bedrijfs- of communicatieopleiding
  • Je hebt een analytische geest en interesse in technologie
  • Je houdt van klantencontact en hebt gevoel voor service
  • Je bent een onderhandelaar en hebt gevoel voor het sluiten van compromissen
  • Je bent op zoek naar oprechte en duurzame relaties die je vooruithelpen

ONS AANBOD

  • Je werkt voltijds (38 uur/week) op basis van een vast contract
  • Je geniet van een aantrekkelijk salarispakket: een competitief brutosalaris, een wagen en een tankkaart, maaltijdcheques van 8 euro per dag, een hospitalisatieverzekering, een laptop, een gsm met abonnement, een 13e maand en ecocheques
  • Je ontvangt een zeer aantrekkelijke belastingvrije jaarlijkse bonus en 3 extra vakantiedagen, gebaseerd op de resultaten van het team
  • Je hebt groeimogelijkheden in een bedrijf in volle expansie
  • Je komt in een jong, enthousiast en gepassioneerd team terecht
  • Je werkt met een manager die dicht bij zijn of haar teams staat, die verantwoordelijkheid neemt en initiatief waardeert: “Alleen gaan we sneller, samen komen we verder”.
  • Je kan flexibel werken dankzij telewerk
  • Je komt in een vertrouwelijke en efficiënte aanwervingsprocedure terecht (2 sollicitatiegesprekken via videocall + 1 laatste persoonlijk gesprek)
  • Je kunt werken vanuit Waver of Leuven
  • Startdatum: ASAP